tisdag 15 februari 2011

Förbannat Lyckliga Jag

Alla hjärtans dag blev en underbar dag.
Jag och Lina åkte hem till henne på eftermiddagen.
Vi hade väskorna fulla med chips och läsk och hemma hos henne väntade färdiglagad middag.
Mätta och belåtna kröp vi senare på kvällen ner i hennes soffa och slappnade av framför en rolig film.
Vi spelade sen lite mera Wii, jag klådde henne i allt utom bowlingen, ingen var mer överraskad än jag.
Några timmar senare somnade hon i sin säng och jag i hennes soffa.
Vi gick dock upp bokstavligen i ottan i morse så jag vågar inte säga att jag ikväll är pigg.
Men förbaskat nöjd och förbannat lycklig är jag.

Förbannat lycklig är jag.

Jag är förbannat jävla lycklig!
Trots att snön fortfarande yr, trots att kylan biter i mina kinder när jag går ut och salivet i munnen nästan blir till is varje gång jag öppnar den.
Det är liksom, trots helvetesvädret utanför min dörr vårkänslor hos mig.
Så ja, jag är förbannat lycklig.
Jag får säga det för många gånger.

1 kommentar: