onsdag 8 maj 2013

Summer Is Coming!

Ja
Ja
Ja
Ja
Ja!

Regnet stör mig inte, knappt vindarna kommer åt mig; så länge jag vet att den riktiga värmen inte är många kliv ifrån.

Mitt hår är nästan långt, vilket tyder på att det är längesedan jag klippte det kort, något som i sin tur tyder på att den förra hösten och vintern kommer längre och längre bort.

Jag undersöker väderkartor dagligen och ser att Gran Canaria-ön inte knappt en enda dag haft det så varmt som när vi var där - tecken på att Han var vid vår sida hela tiden och tyckte att vi förtjänad att njuta - JA!

Att få vara ledig en massa tack vare flera halva- och röda dagar får mig att förstå att tanken är att jag ska fortsätta att ha det bra.

Att den finaste vän man någonsin kan önska sig faktiskt är vid min sida får mig att bli än mer tacksam!
Snart ett år...
I snart ett år har jag älskat dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar