torsdag 10 juni 2010

Efter En Regnig Kväll I Vita Bergen...

Igår fyllde Jenny år.
Vi firade henne i Vita bergen.
När regnet började ösa över oss flydde vi istället hem till henne
trängdes i den lilla, lilla ettan.

Klockan tio var jag och syster trötta.
Lina följde oss till tunnelbanan.
De andra gick istället ut
och de dansade ända till efter två.
Jag är glad att jag valde att åka hem när jag åkte
jag är trött som det är.

Usch, jag är riktigt trött ändå
fast inte klockan blev sen innan jag somnade.
Kom till jobbet efter åtta imorse
det har bara hänt en gång tidigare.
Jag halvsover vid mitt skrivbord,
dricker red bull för att försöka vakna
men jag är inte alls säker på att det hjälper.








Ikväll har vi aktiviteter med jobbet.
Jag ska vara lagledare
så jag har en anledning att ta täten och kliva över alla andra.

Efter aktiviteterna och minglet ska jag följa syster till tåget.
Hon lämnar mig ikväll
åker tillbaka hem till sig.
Underbar har denna vecka varit.

Underbar blir nog även helgen.
Vi ska sitta på uteservering i något vi såklart hoppas på blir fint väder.

Också ska jag leka med den söta
kramas med den söta
hålla handen med den söta
ta på den söta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar