fredag 11 juni 2010

I Need Fun In My Life

I morgon blir det party.
Ikväll blir det vila.

Helgen blir perfekt om lördagsnatten spenderas i annan säng än min egen.

Om en kort, kort, mycket kort stund lämnar jag jobbet
för denna vecka.
Jag ska hem och titta ner i tvättstugan för att se om det finns möjlighet för mig att få min stora hög med otvättade kläder rena.
Jag vill så gärna..

Resten av kvällen spenderas ensam med vin.
Kanske fotbolls-vm, om jag får för mig en sådan galen idé som att titta till dom.

I morgon vill Emelie bjuda på drickbart innan vi kilar vidare.
Jag är inte den som någonsin säger nej
'cause I need fun in my life
and I want my sweetheart.


My sweetheart..
Kanske borde jag inte tala så om honom.
Men jag tycker att han förtjänar.
Jag tycker att han är det.
My sweetheart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar