tisdag 4 maj 2010

Throwing My Emotions In The Air

Lite sorgligt i kväll.
Fullständig lycka i går.
Ena dagen ena sidan
andra dagen andra sidan.

Jag sover dock väldigt dåligt när jag har sällskap i min säng.
Inte för att det blir trängre
utan bara för att någon annan är där.

När vi vaknade i morse var vi trötta
för mig var det nog värst.
Jag hade drömt drömmar om honom under natten
längtat efter honom
vaknade till och såg att han var där.

När vi vaknade i morse ville jag verkligen inte gå upp.
Längtan efter jobbet fanns inte där.
Jag ville stanna kvar i sängen i otaligt många timmar.
Men efter en puss på kinden fick jag bestämt kliva upp ur den varma sängen.

På jobbet idag var jag väldigt trött och väldigt allergisk.
Underbara pollen är här.
Efter halva godispåsen blev jag lite piggare.
Den andra halvan sparar jag till elva timmars passet imorgon.


Jag hade lovat mig själv att inte känna någonting.
Inte märka av.
Jag hade lovat mig själv att tappa bort känslorna
det går aldrig som jag vill
för istället blev jag förälskad i dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar