måndag 31 maj 2010

Time To Send Someone Away

Det blev ett fint avsked.
Våra presenter och vår omtänksamhet gjorde dagen vacker
och jag är så stolt.

Hennes fina ord om oss
till oss
fick mig att älska dom ännu mer.
Vi gör det så bra
varenda gång.
Vi har det så bra
så ofattbart bra.

Men saknad är hon redan
tomt kommer det att bli.
Världens bästa chef.
Varför skulle hon drabba oss för att sedan bli tagen ifrån oss...

Det blir tyst i hörnet nu och det kommer ta lång tid för mig att vänja mig av vid att se hennes solbrända ansikte varje dag.


I halsen gör det ont.
Jag satt med feber på jobbet och längtade hem.
Ska krypa i säng så fort jag orkat resa mig ur soffan.


De onda känslorna över lördagen har dämpat sig.
Jag är förlåten.
Jag fick en kram i text i sms och han vet att jag saknar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar