onsdag 18 augusti 2010

Onsdagen...

Älskling meddelade idag att hon sagt upp sig.
Hon lämnar mig...
Jag kommer att sakna
fruktansvärt mycket.

Efter onsdagen på jobbet mötte jag en vän.
Jag hade några timmar att fördriva innan en söt en skulle träffa mig hemma hos honom.

Timmarna i stan fördrevs med hjälp av kramar
vin
och ännu fler nya kjolar...
Jag hade saknat mer än jag trodde och ville aldrig sluta hålla om.
Men så lämnade jag
och åkte vidare söderut
till finast.
Jag tycker om finast
mycket....

Nu ska jag hem.
Mina ögon är röda,
min kropp är trött
men som vanligt är det allt värt!

Och jag förstår ju att tidig kväll ikväll påtvingas av tidig morgon imorgon.
Men snart är det helg.

Jag ska umgås med mamma, pappa och syster denna.
Mardrömmar om att jag skrek och skällde på dom störde mig inatt så o
i helgen ska jag hålla om extra hårt.

Nu kliver jag av på T-centralen.
Snart hemma...

1 kommentar:

  1. Kanske någon mer som har sagt upp sig men jag tar åt mig =)
    Kommer sakna dig också Älskling!!! Tog massor med mod o starka nerver (som jag inte har) att säga!!
    Puss puss puss!!

    SvaraRadera